Tippek a webhely vagy termék népszerűsítéséhez a talajtakaró fólia segítségével
Tippek a webhely vagy termék népszerűsítéséhez a talajtakaró fólia segítségével
Nem kell profi újságírónak vagy szerzőnek lennie ahhoz, hogy a talajtakaró fólia segítségével javítsa online üzletét. Bárki készíthet nagyszerű cikkeket, amelyek növelik a forgalmat és fellendítik az értékesítést. Ez a cikk ad néhány hatékony támpontot arra vonatkozóan, hogyan teheti ezt a marketingstratégiát az Ön hasznára.
Ha a mikroblog oldalakat fogja használni vállalkozása népszerűsítésére, győződjön meg róla, hogy érti a funkciójukat, mielőtt elkezdi a posztolást. Ha nem tartja be a formátum etikettjét és használatát, akkor többet árthat, mint használhat vállalkozásának hírnevének és online jelenlétének.
Mindig szánjon időt arra, hogy helyesen töltse ki a címcímeket. A címcímkén belül minden olyan kulcsszót be kell építenie, amely az Ön weboldalára vonatkozik. Emellett próbálja meg másképp leírni az oldalát.
Győződjön meg róla, hogy minden cikkéhez megfelelő kutatást végez. Azt szeretné, ha úgy ismernék, mint aki nagyszerű információkkal rendelkezik, nem pedig úgy, mint aki hazugságokat és hamis tényeket szajkóz. Semmi sem tudja gyorsabban megölni a hírnevét, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegzik.
Sokan megpróbálják saját maguk értékesíteni a cikkeiket. A minőségi munkák írásához tehetség kell. Lehet, hogy érti és gyakorolja a nyelvtant és a tökéletes írásjeleket. Tudni fogja, hogy megtanulta az alliterációt. Az írás megköveteli, hogy az olvasót magával ragadja, és elszállítsa annak birodalmába, amiről ír. Ez több mint könyvtudás, ez egy művészet.
Ahogy a talajtakaró fólia forrásai bővülnek, győződjön meg róla, hogy cikkei kiterjedt kereszthivatkozásokkal rendelkeznek egymásra. Ne csak a linkelés kedvéért készítsen hivatkozásokat a cikkek között, hanem próbáljon meg minden olyan ésszerű lehetőséget kihasználni, ahol az egyik cikk alátámasztja a másikat. A cikkek hivatkozásainak jól keresztreferenciázott hálózata jelentősen növeli olvasottságát.
Kerülje az azonos vagy hasonló címmel ellátott cikkek beküldését. Semmiképpen sem tűnhet egyedi cikknek a cikke, ha ugyanaz a címe, mint egy másik cikknek. Minden egyes cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt-húsz változata kell, hogy legyen a cikk különböző helyszíneken való közzétételéhez. Ne feledje, hogy a címben mindig szerepelnie kell a kulcsszónak.
A cím rendkívül fontos. Olyan sok cikk van, hogy az olvasók valószínűleg elhaladnak az unalmas címekkel ellátott cikkek mellett. Brainstormingoljon, mielőtt papírra vetné a főcímet. Emellett próbáljon meg véleményt kérni családtagjaitól és barátaitól, hogy döntése ne legyen elfogult.
Amikor elkezdi a talajtakaró fólia kampányát, először lassan haladjon. Ne próbáljon több tucat cikket pörgetni az első héten. Eleinte jó cél, ha hetente egy 400 szavas cikket ír. Ha ez már könnyen megy, fokozatosan növelje a termelékenységét, amíg naponta egy cikket nem tud kiadni.
Próbáljon meg néhány mérhető célt beilleszteni a talajtakaró fólia általános marketingtervébe. Ezeknek a terveknek nem csak olyan dolgokat kell tartalmazniuk, mint például azt, hogy egy adott kulcsszó alapján tervezi a cikkek írását, hanem pontosan fel kell vázolniuk, hogy hány cikket tervez írni az adott kulcsszóra. Az olyan mérések, mint a könnyen mérhetőek, és amíg a számok reálisak, teljesen elérhetőek lehetnek.
Ezek az információk csak ízelítőt adhatnak a lehetőségekből, amelyeket a talajtakaró fólia esetében alkalmazhat. Remélhetőleg arra is rájött, hogy a folyamat nem feltétlenül nehéz. Ha már többet tud róla, akkor készen áll arra, hogy komoly előrelépéseket tegyen a talajtakaró fólia révén. Keressen további tippeket, hogy javítsa az eredményeit, ahogy tapasztalatot szerez. Kezdetben azonban koncentráljon egy-két olyan javaslat elsajátítására, amelyekről az imént olvasott.