Hogyan kezelheti hírnevét?

Hogyan kezelheti hírnevét?

 

Álmodozott egy vállalkozásról, és most, hogy megvan az álma, szeretné megvédeni azt? Vállalkozásának van arca, úgymond imázsa, és Önnek meg kell védenie vállalkozása arculatát. Egyszerűen fogalmazva: jó üzleti hírnévre van szüksége ahhoz, hogy az ügyfelek továbbra is üzletelhessenek Önnel. Hírnevének kezelésének egyik elsődleges módja az, ha online megszerzi az üzleti márkáját, és átveszi az Önnel kapcsolatos tartalmat. A KnowEm.com, a UserNameCheck.com vagy a NameChk.com segítségével keresse meg vállalkozása nevének minden felbukkanó online példányát. Csak egyet kell használnia, de bármelyikük értesítheti Önt, ha valaki hamisan mutatja be a vállalkozását, vagy rosszat mond róla. Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának figyelemmel kísérése nagyon fontos az online hírnévkezeléshez. Állítson be automatikus riasztást, ha a neve megjelenik. A Trackur, a Monitor This és a Google Alerts használatával értesítést küldhet, ha új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, tudni fogja, mikor beszél cégéről valaki. Ügyeljen arra, hogy az elégedetlen ügyfeleit ne hagyja figyelmen kívül. Ügyfelei iránti aggodalma óriási hatással van vállalkozására. Még jobb lenne, ha ezt online is elvégezné. Nagyobb valószínűséggel szerezhet új ügyfeleket, és megtarthatja a régieket, ha tudják, hogy hajlandó az értékesítésen túl is dolgozni egy ügyféllel. Legyen hiteles. Néhány céget azzal vádolnak, hogy eltávolították a panaszokat a webhelyükről. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és adja meg webhelyén, hogyan fogja orvosolni a panaszt. A panasz megoldása után kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé webhelyén, hogy a panaszt megoldották, és mennyi ideig tartott a panasz megoldása. Legyen hálás ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön vásárlójának egy bizonyos százalékos kedvezményre jogosító kupont a következő vásárláskor. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönje meg visszajelzésüket. Tartsa elégedetten jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat mutatós médiát használ új ügyfelek bevonzására, és nem tesz semmit jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszaüthet, és az általános nyereség csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon olyan ösztönzőket a visszatérő ügyfeleknek, amelyeket nem kínálnak új ügyfeleknek. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli a vállalkozásukat. A cég hírnevének online kezelésének legjobb módja, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A hurokban való tartózkodás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív zümmögést elfojtsa. Ezt úgy teheti meg, hogy Google Alerts szolgáltatással rendelkezik a cég nevére, vagy felvesz egy céget, aki ezt felügyeli. Vannak nagyszerű vállalkozások, amelyek segíthetnek hírnevének kezelésében. A közösségi média robbanásszerű terjedésével azonban figyelni kell az online eseményeket is. Tehát, ha segítő kézre van szüksége, keressen egy megbízható céget. A lehető leggyorsabban válaszoljon a panaszokra és aggodalmakra. Minél hamarabb orvosolja a problémát, annál kisebb lesz a probléma. Ha megvárja, amíg egy ügyfél panaszt tesz az interneten keresztül, már késő lehet. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire törődik vele, hogy visszatérjenek. Emlékszel a mondásra, hogy bolondíts meg egyszer...? Nos, az ügyfelek ezt a megközelítést alkalmazzák Önnel, ha nem csinál jó üzletet. Előfordulhat, hogy először vásárol, de valóban meg fogja-e tartani és növelni fogja az ügyfeleket, ha nem használja az itt tanult hírnévkezelési tippeket?