Szilárd e-mail marketing tanácsok az új vállalkozás tulajdonosának

Szilárd e-mail marketing tanácsok az új vállalkozás tulajdonosának

Ha minden egyes e-mail kampányt a különböző ügyfélbázisokhoz igazít, az segít abban, hogy mindent kihozzon az e-mailes marketing tevékenységéből. Ha az információt személyessé teszi az olvasó számára, az üzenet hatékonyabbá válik. Ebben a cikkben számos olyan javaslatot talál, amelyek segítségével a leghatékonyabban célozhatja meg ügyfeleit.

Mielőtt elküldi e-mailjeit, győződjön meg arról, hogy engedélyt kapott az ügyfelektől vagy potenciális ügyfelektől. Ha az emberek nem akarnak e-maileket kapni Öntől, megjelölhetik e-mailjeit spamként, vagy akár teljesen figyelmen kívül hagyhatják. Még arra is van esély, hogy az e-mail szolgáltatása kilépjen a rendszerükből.

Legyen kiszámítható az e-mailjeiben. Küldje el őket egy meghatározott ütemterv szerint. Ügyeljen arra, hogy legalább havonta küldjön valamit, ez segít fenntartani az ügyfelek érdeklődését. Ha hetente egyszer vagy kétszer tud e-mailt küldeni, az még jobb. Tesztelje, mely napok adják a legjobb választ a webhelyére, majd használja ezeket a napokat szokásos e-mailek küldésére.

Ne használjon dollárjeleket sem az e-mailek tárgyában, sem törzsében, kivéve, ha csak egyet használ egy adott pénznem jelölésére. Ez sok címzettnek spamnek fog tűnni, és sok spamszűrő automatikusan a kukába helyezi azokat az e-maileket, amelyek karakterláncokat tartalmaznak, például „$$$”.

Mindig kérjen engedélyt, mielőtt e-mailben kapcsolatba lépne bármely ügyféllel. Az emberek általában spamnek gondolják az általuk nem kívánt e-maileket. Ennek eredményeként valószínűleg figyelmen kívül hagyják vagy törlik ezeket az üzeneteket anélkül, hogy megnéznék őket. Az internetszolgáltató irányelveit is megsértheti, ha sok e-mailt küld az ügyfeleknek, akik nem akarják megkapni azokat.

Készüljön fel arra, hogy válaszoljon az e-mailekre, ha e-mail marketingje megfelelően történik. Ha túl sokáig tart a válaszadásra, sok lehetőséget elszalaszthat. Ha jó, ingyenes tartalmat biztosít, készüljön fel arra, hogy választ kap rá a címzettektől. Felkészültnek kell lennie, amennyire csak lehetséges.

Annak érdekében, hogy minden e-mail egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, legyen marketingüzenete rövid és kedves. Minden e-mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket tartalmazhat, amelyek teljesen relevánsak az üzenettel kapcsolatban. Egy tömör, de meggyőző e-mailt az olvasók könnyebben befogadnak, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál kikényszeríteni.

Mielőtt felveszi a levelezőlistájára, győződjön meg arról, hogy rendelkezik egy személy teljes engedélyével. Ha nem teszi meg, az emberek spamként tekintik üzeneteit, és egyszerűen törlik őket. Ha internetszolgáltatójához sok panasz érkezik, akkor letilthatják az e-mailek küldését, mert spamküldőnek tekinthetik.

Amikor marketing célból vásárol e-mail címeket a webhelyén keresztül, győződjön meg arról, hogy a regisztrációs űrlapja rövid. Általában csak egy névre és egy e-mail címre korlátozhatja a regisztrációhoz szükséges információkat. A nevek hasznosak az e-mailek személyre szabásához. Ha azonban úgy érzi, hogy még a név is túl sok lehet, akkor teljesen rendben van, ha a regisztrációs űrlapot csak egy e-mail címre korlátozza.

Előfordulhat, hogy jó ötlet minden elküldött marketinges e-mail egy kis részét arra fordítani, hogy röviden áttekintse, mit várhatnak előfizetői Öntől. Ha bebizonyítja, hogy van egy terve az e-mailjeihez, és ragaszkodik ahhoz, akkor megerősítheti olvasói bizalmát, és kevésbé valószínű, hogy belefáradnak az üzeneteibe.

Az előző bekezdéseknek világossá kellett volna tenniük, hogy ügyfelei különböző csoportokra osztása kritikus fontosságú ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki e-mail marketing kampányából. Ezzel növeli annak valószínűségét, hogy ügyfelei válaszolnak az üzeneteire. A cikkben található tippek segíthetnek sikeres kommunikációban az ügyfelekkel.