Használja a cikkmarketinget, hogy megugorja a profitját

Használja a cikkmarketinget, hogy megugorja a profitját

Ha úgy döntött, hogy kipróbálja magát a cikkmarketing területén, de nem tudja, miről írjon, ne aggódjon! Ez a cikk olyan tippeket gyűjt össze, amelyek segítenek az indulásban. Olvassa el, és sok egyszerű és hatékony technikát talál, amelyeket a bevett szerzők használnak önmaguk inspirálására és motiválására, valamint tippeket talál a megfelelő témákra való nullázáshoz.

A jó cikkmarketingesek tudják, hogyan kell egyensúlyt teremteni a cikk minősége és a cikk megjelenési sebessége között. Az olvasóknak, a webhely látogatóinak és az ügyfeleknek rövid emlékei vannak. Létfontosságú, hogy rendszeresen friss tartalmakat adjunk nekik, hogy fenntartsák érdeklődésüket, és tisztában legyenek a forgalmazott termékekkel és szolgáltatásokkal.

A blogot magában foglaló cikkmarketing kampányok esetében a vendégbloggerek felkérése növelheti a forgalmat. Ha felkérnek egy elismert bloggert, hogy tegyen közzé bejegyzéseket blogjaikra, a hozzáértő cikkmarketingesek új olvasókat vonzanak magukhoz, és növelhetik általános megjelenésüket. A vendégblogolás akkor működik a legjobban, ha mind a vendég, mind a házigazda hasznos, megbízható cikkekről híres.

Ügyeljen arra, hogy cikkeiben ne használjon túl bonyolult vagy formális nyelvezetet, különben fennáll a veszélye, hogy elűzi olvasóit. Egyszerű, hétköznapi nyelvezetet használjon, amely világos és érthető. A lehető legszélesebb közönséget szeretné megszólítani, ezért ne emelje túl magasra a cikkeit.

Minél több tippet olvas el a cikkmarketingről, annál nagyobb lesz a siker esélye. Gondoljon a marketing üzletére, például az iskolába járásra. Megvan az oka annak, hogy ennyi éven át iskolába jár. Csak van mit tanulni odakint. Ugyanez igaz a marketingre is. Sok mindent tudnia kell.

Valószínűleg több kérdése lesz, mint amennyire választ talál, amikor elkezdi a cikkmarketinget. Fontos, hogy az orrát a köszörűkőhöz tartsa. Miután megtanulta az alapokat, a fátyol lekerül, és sok mindent egyedül kezd kitalálni, mások segítsége nélkül.

Írja be a fő kulcsszót a cikk címébe. Minden írott cikknek a fő kulcsszóra vagy kulcsszavakra kell összpontosítania. Ezeket a kulcsszavakat minden cikknek tartalmaznia kell, a kapcsolódó vagy hosszú farkú kulcsszavakkal együtt. Ez segít, hogy a keresőmotorok észrevegyék cikkeit, és a megfelelő olvasókat vonzza a cikkekhez.

Használjon számokat vagy felsorolásjeles listákat a cikk rendszerezéséhez. Az olvasóknak könnyebben megemészthetők és felidézhetők az így lebontott információk. A felsorolt ​​szöveg segíti az olvasót az információ kategorizálásában és megőrzésében, mert azt fontosabbnak tekintik.

Mindig olvassa el a cikket. Bár a helyesírás ellenőrző hasznos forrás, ügyeljen arra, hogy ne váljon túlságosan függővé tőle. Olvassa vissza írását, hogy értékelje a nyelvtant, és ellenőrizze az esetleges egyéb hibákat. Fontolja meg, hogy valaki mással olvastatja el, mielőtt elküldi a munkát.

Ha olyan dolgok merülnek fel, amelyek miatt nem tudja rendszeresen megírni cikkét, próbálkozzon kiszervezéssel. Ezt állásként közzéteheti olyan webhelyeken, mint a Craigslist. A hirdetése iránt érdeklődők felvehetik Önnel a kapcsolatot, és mintákat adhatnak. Ezután kiválaszthatja, hogy ki írja meg Önnek a tartalmat. Ez megfizethetőbb lehet, mint néhány "profi" írócsoport online. Csak győződjön meg arról, hogy ellenőrizze a munkát a benyújtás előtt.

A cikkek marketingje során vegye figyelembe a tartalmat. A borzalmas, rosszul megfogalmazott szövegrészeket tartalmazó tartalom és a gyenge angol nyelvtudás csak tönkreteszi a hírnevét. Legyen következetes a cikkek minőségének ellenőrzésével, és a tartalom szem előtt tartásával írjon. Később aggódjon a keresőoptimalizálás miatt.

A marketinges cikkekben az első helyen az információadásra kell összpontosítania, nem pedig arra, hogy önmagát próbálja eladni. Míg a cikkmarketinget a webhely forgalmának növelésére használják, kerülje el az olyan cikkek írását, amelyek csak értékesítési pályára irányulnak. Adjon olyan információkat, amelyeket az olvasók értékelni fognak, és talán tanulhatnak valami újat!

Ha külső forrásból írót vonz be egy cikk, cikksorozat elkészítésére, vagy akár a csapat állandó tagjaként, az javíthatja a cikkmarketing képességeit. Nemcsak új ötletek forrása lesz, de könnyítheti a terheket, ami számos előnnyel jár.

Cikkmarketingnél próbáljon mondatváltozatokat használni cikkeiben! Ne csak minden hosszú vagy rövid mondatot használjon a bekezdéseiben. Használjon egy kis változatosságot a mondatokban, a hosszú és a rövid mondatok keveréke is jól működik. Folytatja az áramlást, amelybe az olvasók könnyen bejuthatnak, majd a tartalom végéig el akarják majd olvasni.

Látható, hogy a cikkek marketingje bizonyos fokú munkát igényel, de a megtérülések potenciálisan nagyon nagyok. Tehát eressze fel kreatív leveit, és kezdjen el írni. Most, hogy ismeri a megfelelő témák megtalálásának legjobb módjait, maradjon motivált, és végezze el a megfelelő kutatást. Sikeresen írhat nagyszerű, eredeti cikkeket, amelyek vezetnek forgalmat a webhelyére.