Legjobb tippek és tanácsok a hírnévkezeléshez
Legjobb tippek és tanácsok a hírnévkezeléshez
Az üzleti hírnév felszínen tartása és őszintén tartása kemény munka, mert nagyon sok dolog van ellene. Ha küzdött egy vállalkozás és hírnév felépítésével, akkor valószínűleg azon töpreng, mit tehetne jobban. Mindjárt megtudja, ahogy többet megtud az üzleti hírnév kezelésről.
Amikor az emberek időt szánnak arra, hogy mondanak valamit a vállalkozásáról, fontos, hogy elég udvarias legyen a válaszadáshoz. Bár lehet, hogy ön nagyon elfoglalt ember, ez megmutatja a közönségnek, hogy valóban törődik velük és a mondanivalójukkal. Ez létfontosságú, ha állandó ügyfélbázist szeretne fenntartani.
Figyelje online jelenlétét. Soha nem tudja megmondani, mikor kaphat negatív keresőmotor eredményt a cége egy boldogtalan ügyféltől, vagy valakitől, aki egyszerűen nem kedveli Önt vagy vállalkozását. A keresési eredmények megtekintése segíthet elkerülni, hogy negatív tartalom kerüljön a tetejére. Csinálja ezt havonta néhányszor.
Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön vásárlójának egy bizonyos százalékos kedvezményre jogosító kupont a következő vásárláskor. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönjük visszajelzésüket.
A jó hírnév megőrzéséhez meg kell tanulnia, mikor kell válaszolnia. Ha negatív vélemény jelenik meg vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon olyan megoldásokat kínálni, mint a visszatérítés. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, és ne nevezze a véleményt hamisnak, mert rosszul nézhet ki.
Hozzon létre egy levelezőlistát. Legyen gyors és egyszerű a feliratkozás a levelezőlistára. A levelezési lista megerősítése érdekében ajánljon fel egy kupont vagy egyéb ösztönzőt a regisztráció ösztönzésére. További bónuszként bővítheti levelezési listáját ajánlókupon felajánlásával. Ez lehet egy ingyenes kis termék vagy egy költségtakarékos kupon.
Ha vállalkozása szerepel egy minősítő webhelyen, amely lehetővé teszi a cégtulajdonosok számára, hogy válaszoljanak, győződjön meg róla, hogy használja ezt. Akár jó, akár rossz a visszajelzés, válaszolnia kell rá. Köszönetet kell mondanunk azoknak, akiknek nincs más dolguk, mint dicsérni és felajánlani valamit azoknak, akik elégedetlenek.
Ha negatív megjegyzést vagy véleményt talál a cégével kapcsolatban, ne hagyja figyelmen kívül. Válaszoljon rá, és védje meg álláspontját. Néha az emberek, akik negatív megjegyzéseket tesznek közzé, csak a történet egyik oldalát mesélik el. Önön múlik, hogy bemutassa a saját oldalát, hogy az olvasók teljesebb képet kapjanak.
Vállalkozása növekedésével nagyobb lesz a kapcsolata az ügyfelekkel. Egy növekvő vállalkozással végül elégedetlen vásárlókba ütközhet, és nagyon fontos, hogy ezeket a helyzeteket időben kezelje. Ezenkívül ügyeljen arra, hogy minden panaszt azonnal és megfelelően kezeljen.
A lehető leggyorsabban válaszoljon a panaszokra és aggodalmakra. Minél hamarabb orvosolja a problémát, annál kisebb lesz a probléma. Ha megvárja, amíg egy ügyfél panaszt tesz az interneten keresztül, már késő lehet. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire törődik vele, hogy visszatérjenek.
Annak érdekében, hogy növelje vállalkozása hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék cégét. Lépjen kapcsolatba velük többet a közösségi hálózatokon. Amikor az emberek látják, hogy cége nem csupán egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és az üzleti hírneve is javulni fog.
Időbe telik egy szilárd üzleti hírnév kialakítása, amely valóban megbízható. Az elejétől kezdi így, és tudja, mit kell tennie, de az ügyfélbázisa bizalmat épít Önnel. Meg kell védenie ezt a kapcsolatot, és be kell építenie a tanult tippeket a napi üzleti hírnév-kezelésbe.