Az e-mail marketing az Ön számára: stratégiák a sikerhez

Az e-mail marketing az Ön számára: stratégiák a sikerhez

Egy nagyszerű módja annak, hogy több rajongót szerezzen webhelyének vagy webhelyeinek, az e-mailben történő marketing. E-maileket küldhet az embereknek a webhelyén lévő frissítésekről, vagy általában csak egy általános üdvözletet. Sok minden van az e-mailes marketinggel kapcsolatban, ezért folytassa és olvassa el ezt a cikket, hogy megtudja, mit tudhat meg a témáról.

Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, feltétlenül küldjön egy e-mailt, amelyen egy boldog születésnapi üzenetet is talál. Az e-mailben tüntessen fel egy kérést, amely felszólítja a személyt, hogy menjen egy adott helyre. A végződés tartalmazhat egy linket, amely azt mondja neki, hogy rákattintva lehet előfizetővé válni.

Minél egyszerűbb feliratkozni az e-mailes hírlevélre, annál több feliratkozója lesz. Ha van fizikai üzlete, vásárláskor kérje meg ügyfelei e-mail címét. Ha egy webhelyen értékesít, kérdezze meg tőlük a címét, amikor készen áll a kijelentkezésre.

Ne használjon dollárjeleket sem az e-mailek tárgyában, sem a törzsében, hacsak nem csak egyet használ egy adott pénznem jelölésére. Ez sok címzettnek spamnek fog tűnni, és sok spamszűrő automatikusan kukába helyezi azokat az e-maileket, amelyek olyan karakterláncokat tartalmaznak, mint a „$$$”.

Az e-mailek fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy mekkora az előnézeti ablaktábla a legtöbb e-mail olvasó szoftverben. Ha e-mailje jóval meghaladja az előnézeti panel méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan csak ebben az előnézeti ablakban olvassák el az e-mailjeit. Előfordulhat, hogy olvasója soha nem látja az információkat, amelyek kívül esnek a fájdalom hatókörén.

Annak érdekében, hogy minden e-mail egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, legyen marketingüzenete rövid és kedves. Minden e-mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket tartalmazhat, amelyek teljesen relevánsak az üzenettel kapcsolatban. Egy tömör, de meggyőző e-mailt az olvasók könnyebben befogadnak, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál kikényszeríteni.

Ügyeljen arra, hogy az e-mail marketinghez csatoljon mellékleteket! A legtöbb levélszemétszűrő azonnal spamként gyanítja a mellékleteket tartalmazó tömeges e-maileket. Emellett manapság számos számítógépes kártevő és vírus található az e-mail mellékletekben, és az emberek tisztában vannak ezzel. Fennáll az a veszély, hogy az Ön e-mailje azonnal törlésre kerül, ha egy mellékletet látnak anélkül, hogy elolvasták volna.

Használja a megfelelő betűtípust a megfelelő üzenethez. A betűtípusnak tükröznie kell az Ön stílusát és e-mail üzenetét, és nem szabad olyan üzenetet közvetítenie, amelyet nem szeretne elküldeni. Válasszon olyat, amelyik egyszerű és népszerű, nem pedig azt, ami ön szerint igazán menő, de lehet, hogy nem mindenki gondolja ezt így.

Próbálja meg keverni a formátumot, hogy személyesebb legyen. Például érdemes lehet egyszerű szöveget használni a HTML helyett. Ha ezek az e-mailek jól vannak megírva, egyszerűbbnek és intimebbnek tűnnek. Ez lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy érzelmesebben érezzék magukat az Ön által kínált termékek vagy szolgáltatások iránt.

Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatnia kell velük, mire számíthat. Mondja el az előfizetőknek, hogy milyen gyakran hallhatnak Önről, és milyen típusú kommunikációt fog küldeni nekik. Ha arra számítanak, hogy mekkora mennyiségű e-mailt fog küldeni, kevésbé valószínű, hogy csalódnak és leiratkoznak.

Most, hogy sokat olvasott az e-mail marketingről, sokkal magabiztosabbnak kell lennie abban, hogy a téma hogyan segítheti elő a sikert. Pozitív gondolkodásmóddal szeretne belemenni egy ilyen tantárgyba, mert ha ezt teszi, és alkalmazza mindazt, amit tanult, akkor a siker könnyedén jön.