A rendelkezésre álló legjobb cikk marketing információ

A rendelkezésre álló legjobb cikk marketing információ

Megfelelő módon a cikkmarketing nagyon hatékony módja lehet az online reklámozásnak. Mivel egy alacsony költségű folyamat, amelyet többféle módon is megkönnyíthet, cége marketingje segítségével online hírnevet építhet, és nagyobb forgalmat irányíthat webhelyére. Bizonytalan, hogy hol kezdje? Olvassa el a tippeket, amelyek segítenek abban, hogy ilyen módon értékesítse saját vállalkozását.

Tájékoztassa közönségét termékeiről egy e -könyvben vagy egy online kiáltványban. Informatív és hasznos módon kezeljen egy bizonyos problémát. A cél az, hogy rávegye közönségét, hogy olvassa el a könyvét, és élvezze. Említse meg termékeit olyan dologként, amely segíthet azoknak, akik érdeklődnek a könyv témája iránt.

Az írás jó módja lehet a jövedelemszerzésnek a személyes pénzügyei számára. Az internet használata olyan írások eladására jó, mint például az útmutatók vagy novellák, megtérülhet az alacsony és ingyenes indítási költségekért. Az idő megtakarítása érdekében az iskolába vagy szórakozásra is vihet olyan dolgokat, amelyeket már írtak.

Tanuljon meg gyorsan cikkeket írni. Amikor megírja az első vázlatot, írja be gondolatait a lehető leggyorsabban. Ne aggódjon túlságosan a helyesírás vagy a nyelvtan miatt az első piszkozatnál. Futtassa a helyesírás ellenőrzést, és olvassa el a cikket, szükség szerint módosítva. Gyakorlással jó, rövid cikkeket készíthet körülbelül 20 perc alatt.

Írjon  kút főből. Ha leírja gondolatait a témában, amint eszébe jut, ez a legjobb módja annak, hogy gördülékeny  cikket készítsen. Ebben a szakaszban ne szánjon időt a lektorálásra vagy a szerkesztésre, mivel csak elvonja a figyelmét attól, amit mondani akar.

Keresse meg a vendégblogok pozícióit. A blogok gyakran keresnek valakit, aki vendéglátóhelyet szervez számukra, és ha szerencséje van, vagy elég jó író, akkor úgy dönt, hogy ír neki egy cikket. Ezzel a pozícióval csatlakoztathatja saját webhelyét, valamint azt a terméket, amelyről ír.

Miután a cikket elfogadta és közzétette egy cikk könyvtárban, ne felejtse el meglátogatni azt, és ellenőrizze, hogy a cikk összes linkje megfelelően működik -e. A jó linkek minden cikk marketing stratégiájának fontos részét képezik. A törött linkeket a keresőmotorok büntetik, sértik vagy akár törlik a linkelt cikk közzétételének pozitív értékét.

Tehát megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit kell tennie ezután? Próbáljon tweetelni a cikkéről naponta néhányszor. Válasszon ki néhány apró részletet a tweeteléshez, és győződjön meg arról, hogy egyértelműen a választott témához kapcsolódnak. Ez felkeltheti követőinek érdeklődését, és forgalmat indíthat a cikkére.

Küldje be cikkeit a címtároldalakra. A címtároldalak segíthetnek abban, hogy a cikk gyorsabban látható legyen, és növelje az olvasók számát. A több olvasó több potenciális ügyfelet jelent. Kerülje ugyanazon cikk használatát különböző könyvtári webhelyeken, mivel a cikkek másolatai negatív hatással lehetnek az eredeti cikk keresőmotor találati oldalának rangsorolására.

A csábító címek létrehozásának megtanulása egy kis készség a cikkmarketingben, de fontos. A marketingcikk valódi célja ugyanúgy, mint egy termék vagy szolgáltatás reklámozása, a cím a cikk reklámja. Ha egy könyvtárban megnézzük a hasonló cikkek címét, akkor arra következtethetünk, hogy mi a közös a területen. A cikkeket úgy kell megtervezni, hogy kiemelkedjenek ebből a csomagból.

A cikkmarketing, ha helyesen történik, gyakorlatilag minden iparág bármely vállalkozásából származó termékre hatékony. Ha ez az első kísérlete a cikkek marketingjére, akkor az alábbi tippek olyan információkat tartalmaznak, amelyeket tudnia kell.