Szilárd e -mail marketing tanácsok az új üzlettulajdonosnak
Szilárd e -mail marketing tanácsok az új üzlettulajdonosnak
Az egyes e -mail kampányok különböző ügyfélkörökhöz igazítása segít abban, hogy mindent megszerezzen az e -mail marketingtevékenységeiből. Az információ személyessé tétele az olvasó számára hatékonyabbá teszi az üzenetet. Ebben a cikkben számos javaslatot talál, amelyek segítenek ügyfelei leghatékonyabb célzásában.
Az e -mailek kiküldése előtt győződjön meg arról, hogy engedélyt kap az ügyfelektől vagy potenciális ügyfelektől. Ha az emberek nem akarnak e -maileket kapni Öntől, megjelölhetik az e -maileket spamként, vagy akár figyelmen kívül hagyhatják Önt. Még arra is van esély, hogy az e -mail szolgáltatása kivegye a rendszeréből.
Legyen kiszámítható az e -mailjeiben. Küldje őket meghatározott ütemterv szerint. Ügyeljen arra, hogy legalább havonta küldjön valamit, ez segít fenntartani ügyfelei érdeklődését. Ha hetente vagy kétszer tud e -mailt küldeni, az még jobb. Próbálja ki, hogy mely napok adják a legjobb válaszokat webhelyére, majd használja ezeket a napokat normál napként az e -mailek küldésére.
Ne használjon dollárjeleket sem e -mailjeinek tárgyában, sem törzsében, kivéve, ha csak egyet használ egy bizonyos pénznem jelzésére. Ezzel sok címzett levélszemétnek fogja nyilvánítani, és sok spam szűrő automatikusan kukába dobja azokat az e -maileket, amelyek olyan karakterláncokat tartalmaznak, mint a "$$$".
Mindig kérjen engedélyt, mielőtt bármilyen ügyféllel kapcsolatba lépne e -mailben. Az emberek általában az általuk nem kívánt e -maileket spamnek tekintik. Ennek eredményeként valószínűleg figyelmen kívül hagyják vagy törlik ezeket az üzeneteket anélkül, hogy megnéznék őket. Az internetszolgáltató irányelveit is megsértheti, ha sok e -mailt küld azoknak az ügyfeleknek, akik nem akarják megkapni őket.
Készüljön fel arra, hogy válaszoljon az e -mailekre, ha az e -mail marketingjét megfelelően végzi. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor egy csomó lehetőséget kihagyhat. Ha jó, ingyenes tartalmat nyújt, készen áll arra, hogy válaszokat kapjon a címzettjeitől. Fel kell készülnie és rendelkezésre kell állnia, amennyire csak lehet.
Annak érdekében, hogy minden e -mailben egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, tartsa a marketing üzeneteit rövidnek és érdekesnek. Minden e -mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket kell tartalmaznia, amelyek teljesen relevánsak az üzenethez. A tömör, de meggyőző e -mailt olvasói könnyebben fogják fel, mint egy széles üzenetet, amely túl sok pontot próbál kikényszeríteni.
Mielőtt felveszi a levelezőlistára, győződjön meg arról, hogy rendelkezik egy személy teljes engedélyével. Ha nem, akkor az emberek spamnek tekintik az üzeneteiket, és egyszerűen törlik őket. Ha az internetszolgáltatója sok panaszt kap, megakadályozhatják az e -mailek küldését, mert spam küldőnek tekinthetők.
Amikor e-mail címeket szerez a webhelyén keresztül marketing célokra, győződjön meg arról, hogy a regisztrációs űrlap rövid. Általában korlátozhatja a regisztrációhoz szükséges információkat csak névre és e-mail címre. A nevek hasznosak az e-mailek személyre szabásához. Ha azonban úgy érzi, hogy még a név is túl sok, akkor teljesen rendben van, ha a regisztrációs űrlapot csak egy e-mail címre korlátozza.
Előfordulhat, hogy érdemes minden elküldött marketing e -mail kis részét arra fordítani, hogy röviden áttekintse, mit várhatnak előfizetői öntől. Azzal, hogy bizonyítja, hogy rendelkezik e -mailjeire vonatkozó tervével, és ragaszkodik hozzá, ösztönözheti olvasói bizalmát, és kevésbé valószínű, hogy megunják az üzeneteit.
Az előző bekezdéseknek világossá kellett volna tenniük, hogy az ügyfelek különböző csoportokra osztása kritikus fontosságú ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki e -mail marketing kampányából. Ezzel növeli annak valószínűségét, hogy ügyfelei válaszolnak az üzeneteire. A cikkből származó tippek segíthetnek abban, hogy sikeresen kommunikáljon ügyfeleivel.