Tippek, amelyek csodálatos cikkmarketing-sikerhez vezetnek!

Tippek, amelyek csodálatos cikkmarketing-sikerhez vezetnek!

Annak érdekében, hogy pénzt keressen online cikkek közzétételével, az embereknek el kell olvasniuk a cikkeit. A jó vagy akár kiváló tartalom megírása nem elég. A cikk marketingje nehéz feladat lehet. Ez a cikk néhány lépést tartalmaz, amelyeket megtehet a cikkei iránti érdeklődés növelése érdekében.

Ha affiliate marketing cikkekhez készít másolatot, rövid és hozzáférhető mondatokat szeretne megadni. Ha minden mondat kevesebb, mint tizenhat szó, akkor biztos lehet abban, hogy az írás koncentrált marad, és az olvasók továbbra is érdeklődnek. Ha a hosszú mondatok közepette folyamatosan változtat az ötleten, elveszíti olvasóit.

Tegyen közzé minden cikket a webhelyén, így kihasználhatja a korábban írt cikkek kulcsszó-keresési eredményeinek előnyeit. Ez nagyszerű módja a forgalom és a rangsor emelésének. A keresőmotorok rangsorolják a gyakran frissített webhelyeket, így ha cikkeket tesz közzé webhelyére, akkor segíthet magának.

Írjon csak az olvasóinak. Míg a cikkmarketing nagy része vonzó a keresőmotorok és a cikk adatbázisok számára, ha nekik írja a cikkeit, elveszíti az olvasókat. Ha elveszítené ezeket az olvasókat, akkor alacsonyabb lesz a keresőmotorok listája, lényegében ellentétes hatást gyakorolva eredeti szándékaira.

Amikor cikkmarketinggel foglalkozik, fontos, hogy az egész cikkében lézerszerű hangsúlyt fektessen a választott kulcsszavas karakterláncra. Ne ismételje meg újra és újra a karakterláncot - ez egy spam taktika -, de győződjön meg arról, hogy minden tartalma közvetlenül kapcsolódik a témához.

Semmilyen körülmények között ne plagizáljon. Cikkét nem csak elutasítják, hanem valójában bajba kerülhet a törvény. Teljesen rendben van más források (például az internet) felhasználása cikk írásakor. Csak ne vegye át az információt, és másolja szóról szóra.

Ahhoz, hogy bevételt szerezhessen az írott cikkekből, meg kell győződnie arról, hogy van-e saját weboldala. Rendben van egy 1000 szóból álló cikk, amennyiben a cikk könyvekbe beküldött cikkeket 500 vagy 700 szó körül tartja. A saját webhelyén is lehetnek ajánlatok és társult linkek, hogy felkeltse olvasója figyelmét annak érdekében, hogy webhelye értékesebb legyen az ügyfelek számára.

A cikkeinek köze kell, hogy legyen a kulcsszavakhoz. Fontos, hogy minden, beleértve a tartalmat, a kulcsszavakat és a linkeket, kapcsolatban legyen. Ha a kapcsolatoknak nincs értelme, a kereső nem tudja, mi a keresés.

Ne próbáljon olyan témához írni, amely nem érdekli. Írása megmutatja, hogy nem igazán törődött a létrehozott tartalommal. Minél jobban törődik tartalmaival, annál inkább rájön az olvasóira. Sokkal könnyebb olyan témáról írni, amely érdekli.

Készítsen tartalmat hirdetések és cikkek számára, ha interjúkat kér az Ön iparát ismerő, tisztelt személyekkel. Engedelmükkel alakítsa át az interjút cikk formátummá, amelyet online publikációkhoz vagy a saját weboldalán lehet közzétenni. A nagyobb hatás érdekében tegye rendszeressé a darabot, és vegyen részt rotációs szakértőkből és szakemberekből, akik igazolhatják márkájának minőségét.

Néha fel lehet sietni, hogy betartsa az előállítandó cikk határidejét. Sajnos ez hanyag hibákhoz vagy egyébként rossz minőségű cikkekhez vezethet. A cikkmarketing szempontjából fontos szempont az, hogy szervezetten maradjon, és jól átgondolja, mire lesz szüksége.

Mint fentebb említettük, a cikkek marketingjével való online keresés kulcsa az emberek elolvasása a cikkébe. Az itt található tanácsok betartásával azonban jó úton halad saját cikkek elkészítéséhez, amelyek jelentős webhely forgalmat generálnak, és így több pénzt fognak keresni.