Ismerje meg, hogyan profitálhat az e-mail marketingből

Ismerje meg, hogyan profitálhat az e-mail marketingből

Mennyi idő telt el azóta, hogy megnézte az e-mailjeit? Ha sok emberhez hasonlít, valószínűleg naponta kétszer ellenőrzi e-mailjeit. Ha vállalkozást vezet, nincs egyszerűbb módja a célközönség elérésének, mint az e-mail. Az alábbi tippek részletezik az eddigi legjobb e -mail marketing stratégiákat.

Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, feltétlenül küldjön egy e-mailt, amelyen egy boldog születésnapi üzenetet is talál. Töltsön fel egy e -mailben egy kérést, amely arra utasítja ezt a személyt, hogy menjen el egy adott helyre. A végződés tartalmazhat egy linket, amely azt mondja neki, hogy rákattintva lehet előfizetővé válni.

Ne felejtse el lektorálni az e-maileket, mielőtt elküldi őket. Javítsa ki az esetleges e-mailekkel vagy hírlevéllel kapcsolatos problémákat. Az üzenet továbbítása előtt ellenőrizze az e-mail mintáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy úgy néz ki, ahogyan azt szeretné. Ellenőrizze még egyszer a linkeket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az emberek hozzáférhetnek webhelyéhez.

Próbálja meg a lehető legegyszerűbbé tenni az ügyfelek számára, hogy leiratkozhassanak e-mailjeiről. Ha nem teszik egyszerűvé, akkor úgy érzik, hogy túlságosan rámenős és előfordulhat, hogy elzárják őket termékétől vagy vállalkozásától. Adjon nekik lehetőséget, hogy leiratkozzanak egyes e -mailjeiről vagy mindegyikről.

A feliratkozásnak tartalmaznia kell egy mezőt legalább az ügyfelek keresztnevére. Ez lehetővé teszi, hogy a marketinges e-mailjeibe belefoglalja a nevüket, így a levelek személyes, barátságos megjelenést kapnak. A nekik küldött e-mailek kiemelkednek, mert a címzettek nem érzik magukat annyira névtelennek.

Állítson be bizonyos elvárásokat a címzettjeivel szemben, amikor feliratkoznak az e -mail kampányára. Miután feliratkoztak, azonnali megerősítő e -mailt kell kapniuk, amely kiemeli, hogy mit kaphatnak a regisztráció során. Ez segíthet nagyszerű ügyfél kapcsolatok kialakításában, és segít elkerülni a panaszokat, amikor a címzettek nem tudják, mit kapnak.

Ne küldje el a tartalom durva piszkozatait. Írja le, amit mondani szeretne, majd vágja félbe a szavak számát, és írja át, hogy beleférjen az új korlátba. Ez olyan üzeneteket generál, amelyek eljutnak a lényeghez. Az olvasók legfeljebb három bekezdésnyi időt szeretnének eltölteni az üzenet olvasásával, és talán még ezt sem.

Nagyon fontos odafigyelni az e-mailek elküldésére. Ha az éjszaka közepén vagy nagyon kora reggel küldi el őket, előfordulhat, hogy egyes címzettjei egyszerűen törlik az e-maileket, amikor felébrednek, a többi levélszeméttel együtt. Használjon nyomkövető eszközöket az e-mailek elküldésének ideális időpontjának meghatározásához.

Ha valamelyik ügyfele nem elégedett termékeivel vagy szolgáltatásaival, küldjön egy e-mailt ennek a személynek, amelyben elnézést kér tőlük. Adjon meg egy linket az e-mailben, amely felszólítja a személyt, hogy kattintson rá, hogy a saját fülével hallgassa a bocsánatkérést. A záró utóirat tájékoztathatja őket arról, hogy a megadott linkre kattintva ingyenes mintát kaphatnak.

Ha nyomon követi ügyfeleit, küldhet nekik egy e-mailt, amely figyelmeztetést tartalmaz. Csatoljon egy sort az üzenethez, amely lehetővé teszi számukra a feliratkozást. A záró utóirat tartalmazhat egy olyan kifejezést, hogy ez nagyon alacsony befektetés lehet részükről.

Az e-mail használata az üzleti ügyfelekkel való kommunikáció egyik legalapvetőbb módja. Használja a cikkben szereplő információkat az e -mail marketing kampány létrehozásakor, és látni fogja, hogy jól teljesít. Ha megérti, hogyan használhatja az e-mailt előnyére, könnyen népszerűsítheti cégét.