Hatékony tanácsok a Facebook marketinghez való használatához

Hatékony tanácsok a Facebook marketinghez való használatához

Mik a céljai a Facebook marketinggel kapcsolatban? Ki a célközönsége? Hogyan fogja kimondani a szót? Nem tudja a választ ezekre a kérdésekre? Ez a cikk segít abban, hogy kitalálja, hogyan hozhat létre nagyszerű kampányt költségvetésből, hatalmas időbefektetés nélkül.

Ne várjon túl sokáig a bejegyzések között, különben kockáztathatja, hogy közönségét egy másik cégtulajdonos befolyásolja. Manapság az embereknek rengeteg információra van szükségük. ha ezt megkapják, akkor várniuk kell a fogadásra, unatkozni és türelmetlenek lesznek. Próbáljon legalább naponta egyszer vagy két naponta posztolni.

Adjon hozzá Facebook megosztási gombokat webhelyéhez. A legtöbb blogplatform automatikusan integrálja ezeket az elemeket, de könnyen megtalálhatja a gombok hozzáadásához szükséges kódot a Facebook beállításaiban. Ezek a gombok nagyszerű módja annak, hogy ösztönözzék olvasóikat, hogy osszák meg a tartalmat, miközben emlékeztetik őket a Facebook kampányukra.

Ne felejtse el feltüntetni elérhetőségeit a vállalkozás Facebook oldalán. Ennek tartalmaznia kell ugyanazt a céget, a telefonszámot és a vállalkozás címét. Ha valakit érdekel, hogy mit lát a Facebook oldalán, elengedhetetlen, hogy rendelkezzen elérhetőségeivel, hogy többet megtudjon.

Gondosan válassza ki Facebook profilképét. Használhatja például a logó vagy a legújabb termék képét. Ne habozzon rendszeresen megváltoztatni profilképét, de győződjön meg arról, hogy oldala könnyen azonosítható. Testreszabhatja tovább az oldalát olyan borítókép létrehozásával, amely megfelel annak a formatervezésnek, amelyet más marketingkampányaihoz használt.

Használjon képeket. Miután beállította webhelyét, ossza meg képeit Facebook ismerőseivel és rajongóival. Ezek a képek lehetnek a terméke, vagy inspiráló vagy vicces képek. Az ügyfelek megosztják ezeket a képeket saját Facebook ismerőseikkel, ami növeli az expozíciót az oldalon, és az embereket önhöz vezeti.

Kérdezze meg előfizetőit, hogy lépjenek kapcsolatba Önnel. Megkérheti például az embereket, hogy osszanak meg egy vicces anekdotát, vagy mondják el véleményüket egy bizonyos témában. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy előfizetői kapcsolatba lépjenek Önnel és egymással.

Szervezzen versenyt a Facebookon. Arra kell buzdítania előfizetőit, hogy címkézzék meg valamelyik frissítésben, például osszanak meg képet a megvásárolt termékről, vagy véleményezzék a terméket. Adjon ingyenes terméket a legtöbb szavazatot kapott pályaműnek, így a versenyzők biztatják barátaikat, hogy szavazzanak a pályaművükről.

Biztosítsa védjegyeit a Facebookon. A Facebook hatalmas és folyamatosan növekvő közösség. Ha szerencséje van ahhoz, hogy nevéhez fűződjön egy név, akkor mielőbb biztosítsa. Soha nem tudhatja, hogy mikor választja valaki ezt a nevet, és nem lesz szerencséje.

Vegyen részt a vállalkozás Facebook oldalán zajló beszélgetésekben. Mondja el a követőinek, hogy rendben van, ha kis beszélgetéseket folytat az oldalon. Kezdjen el megbeszélni valamit, vagy kérjen véleményt a labda gurulásához. Miután a rajongók elkezdtek beszélni, Ön is részt vehet. Minél többet teszi ezt, annál közelebb érzik magukat követői önhöz, és annál valószínűbb, hogy pártfogolni fogják a vállalkozását.

Akár üzleti oldal létrehozását tervezi, akár csak célzott hirdetéseket használ, az ebben a cikkben olvasott tanácsok segíthetnek a munka elvégzésében. Most, hogy már tudja, mi az alapja a Facebook marketingnek, használja a tanultakat. A kampánynak fantasztikusnak kell lennie!